Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

I'M BIG BIG GIRL , IN A BIG BIG WORLD..IT'S NOT A BIG BIG THING IF YOU......

Av Noor Reza - 7 maj 2012 17:38

Hellu :) 

Jag skulle gått lämnat boken idag, men pallade inte, snart ska vi få gäster, PALLAR VERKLIGEN INTE :/

Inne på skype,fb och twitter :3 Chattar lite och bloggar :D

Hände inte mycket idag, tänker bara chilla framför datorn och TV:n :)


Vi hade elevens val idag, jag fick film så vi tittade på en film som hette Takers, skit dålig, den sög vafan :/

Rekomenderar att inte titta på den :P

'

Idag har jag erkänt för en kille att jag gillar honom, men det blev tyvärr inte som jag trodde :/

Skitsamma nu :)


Men imorgon har vi nationella prov, ÅH..Pallar inte ett piss just nu eller imorgon :/


Måste gå för att jobba lite :P Bloggar senare, byebye sötnosar :) ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noor Reza - 10 maj 2012 21:22

Hellu, villa bara säga en sak :P  För nån månad sen var Daniel Paris i angered, jag träffade honom där :D Omg,han höll på med hans kompis och sa "Hihi,sluuutaa,men slutaaa hiihii" HAHA, nejmen när jag träffade honom blev jag fan rädd, han ser värre...

Av Noor Reza - 10 maj 2012 18:57

Hejsan ;D är sjukt glad, för imorgon ska vi gå och BADA! ;D Jag köpte badkläder idag med mamma i stan, och det slutade med att vi slösade 3000 på kläder till mig, brorsan,henne och mat och sånt ;) Det blev ju mycket så..aa :) Köpte en ny "dagbok" o...

Av Noor Reza - 9 maj 2012 17:07

Hellu, på fredag ska vi gå BADA :D Längtar sjukt mycket, och länge sen jag badade också :D Har köpt badkläder idag, med Mirjeta :3 Roligt var det :) Imorgon har vi andra delen av nationella provet :/Önska mig lycka till :D ELLER NEJ, det kommer b...

Av Noor Reza - 8 maj 2012 21:37

Hellu, haha, hade inget att skriva som rubrik eftersom det här blir ett konstigt inlägg, tänkte bara säga godnatt innan jag sover :) För att jag bryr mig om er så mycket :3 nejmen..Smsade med Mirjeta nyss, men hon skulle sova så aa :/ Fattar inte h...

Av Noor Reza - 8 maj 2012 16:38

Hellu :D    Äter glass just nu, skit gott :D Idag hade vi gympa, skit tråkigt som vanligt :/ Körde en lek som heter killeboll och Outside. Hoppas jag kommer lyckas på nationella provet, vi hade den första delen idag, och jag tror jag kommer f...

Presentation


Hellu,jag kallas då Nooki och är 12 snart 13 Bor i Göteborg. :P
Jag är en onormal tjej som inte kan vara seriös, skojar för mycket, OSV OSV....Läs så får ni veta mer om mig :3 Byebye :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards