Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Glass! :D

Av Noor Reza - 8 maj 2012 16:38

Hellu :D 


Äter glass just nu, skit gott :D

Idag hade vi gympa, skit tråkigt som vanligt :/ Körde en lek som heter killeboll och Outside.

Hoppas jag kommer lyckas på nationella provet, vi hade den första delen idag, och jag tror jag kommer få C eller B.

Och jag hoppas jag lyckas på Torsdag :D


Haha, min mamma sjöng nyss "Pokerface" lady gaga, HAHAHAHAHHA dog vafan xD 

Mamma gillar typ bara Elvis Presley eller nåt :P



Imorgon börjar vi 8.40 :D Oxch börjar med Bild, palla, men skitsamma :P

Asså min skola suger , bokstavligt, HATAR MIN SKOLA, men jag ska ju flytta, så jag slipper allt detta skit :)


Byebye sötnosar xD ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noor Reza - 10 maj 2012 21:22

Hellu, villa bara säga en sak :P  För nån månad sen var Daniel Paris i angered, jag träffade honom där :D Omg,han höll på med hans kompis och sa "Hihi,sluuutaa,men slutaaa hiihii" HAHA, nejmen när jag träffade honom blev jag fan rädd, han ser värre...

Av Noor Reza - 10 maj 2012 18:57

Hejsan ;D är sjukt glad, för imorgon ska vi gå och BADA! ;D Jag köpte badkläder idag med mamma i stan, och det slutade med att vi slösade 3000 på kläder till mig, brorsan,henne och mat och sånt ;) Det blev ju mycket så..aa :) Köpte en ny "dagbok" o...

Av Noor Reza - 9 maj 2012 17:07

Hellu, på fredag ska vi gå BADA :D Längtar sjukt mycket, och länge sen jag badade också :D Har köpt badkläder idag, med Mirjeta :3 Roligt var det :) Imorgon har vi andra delen av nationella provet :/Önska mig lycka till :D ELLER NEJ, det kommer b...

Av Noor Reza - 8 maj 2012 21:37

Hellu, haha, hade inget att skriva som rubrik eftersom det här blir ett konstigt inlägg, tänkte bara säga godnatt innan jag sover :) För att jag bryr mig om er så mycket :3 nejmen..Smsade med Mirjeta nyss, men hon skulle sova så aa :/ Fattar inte h...

Av Noor Reza - 7 maj 2012 17:38

Hellu :)  Jag skulle gått lämnat boken idag, men pallade inte, snart ska vi få gäster, PALLAR VERKLIGEN INTE :/ Inne på skype,fb och twitter :3 Chattar lite och bloggar :D Hände inte mycket idag, tänker bara chilla framför datorn och TV:n :) ...

Presentation


Hellu,jag kallas då Nooki och är 12 snart 13 Bor i Göteborg. :P
Jag är en onormal tjej som inte kan vara seriös, skojar för mycket, OSV OSV....Läs så får ni veta mer om mig :3 Byebye :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards