Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Noor Reza - 6 maj 2012 22:43

Hellu :) Jag ska sova nu, så jag passade på att säga goodnight till er ^^

Så..Goodnight och sov gott, hoppas ni drömmer om unicorns och mig :P Nejmen..aa Goodnight för 500:rade gången :D

Skriver imorgon på morgonen, om jag hinner, börjar kl.08.00 ^_^


Byebye sötnosar ♥ xD

Av Noor Reza - 6 maj 2012 22:02

Fick den "kommentaren" på nån annan sida, så jag skriver det här ^^


Tror att när jag var i Iran, min morbrors fru är "vän" med andarna i hennes hus.

Jag och Lenia hälsade på henne på morgonen, vi skulle äta frukost med henne,och helt plötsligt ser jag ett barn som blir större , större och större och "barnet" (om man ska säga så) var på väg mot köket, var nära på att få maten i halsen,och när jag berättade det till henne, så sa hon "Ta det lugnt, de är mina vänner", vafan??!! Sen dess har jag inte ens vågat gå över till henne.


BTW: Iran är känd för andar och sånt, så aa, om min mamma är en medium, LJUGER INTE! 



Så, det var allt, byebye sötnosar ^^ ♥

Av Noor Reza - 6 maj 2012 21:40

Hellu :D Idag har jag inte gjort mycket, förutom dansat , samtidigt sjungit till musiken :D Nu har jag fan ont i halsen :/

Men aja :P skola imorgon, fuck. Jag kan slå vad om att jag kan göra 1000 sidor fullt med "SKOLAN SUGER".

Äter chips just nu, det borde jag inte, för jag har tandläkartid 28 maj och 30 maj :/ de ska laga 8 HÅL.

I-I-I-I CAN-CA-CAN'T BELIEVE IT! :( 

Jag borde nog sluta, ska börja träna istället, äta bra mat :P som om det kommer hända, nejmen jag ska iaf försöka :P


VAD SKA JAG SKRIVA? 


Jag kan glömma att lägga på alarmet, så hoppas jag inte kommer vakna sent.  

Nej nu måste jag komma på nåt att skriva :D


-Jag har inget att skriva, byebye sötnosar, bloggar senare :P ♥

Av Noor Reza - 6 maj 2012 14:05

Hellu, The Departed är det sista avsnittet av Vampire Diaries säsong 3 :/

Men det kommer komma säsong 4 efter sommaren :D Sjukt glad är jag xD

Och det kanske kommer komma 5 och 6 också :3


Jag vill att Elena ska välja Damon, för hon och Stefan har redan varit ihop, jag vet att jag sa att det ska vara Stelena, men det funkar inte :P

Och när Klaus dog spred det ett skit stort glädje i mig :D Men ändå sorligt :/

Fast sen trodde jag att Jeremy dog, ville dö själv då, för HAN FÅR ABSOLUT INTE DÖ.


När jag såg "promon" till The Departed , var Matt och Elena i en bil, och Rebekah jävlen va i vägen, Men jag tror inte de kommer dö, liksom hela serien skulle fuckas :P

Nemen,aa Elena kan ju inte dö, hon är fan huvudpersonen i serien, och Matt är den enda normala människan som inte har med vampyrer,varulvar,häxor och sånt ^^


Men jag tycker att Caroline borde välja Tyler istället för Klaus, men han är död nu, fast han kanske kommer vara med i säsong 4 , han sa själv att han troligen inte kommer vara med då,men aja.

Jimmy och Bonnie passar ihop ^^ Men stackars Jeremy som har typ förlorat alla hans flickvänner :/ Speciellt Anna.


Nu blir det inget snack om det, för jag vill se avsnitt 21 Before Sunset igen ^^ Haha, byebye sötnosar xD ♥

Av Noor Reza - 6 maj 2012 13:34

Hellu, äter pizza och dricker cola, älskar den här känslan :P

nemen, har haft en skit tråkig dag :/ Ingenting att göra, duschade nyss också :)

Imorgon är det skola såklart :P och på tisdag och torsdag ska vi ha nationella prov D: Orkar fan inte, glömde ta hem böckerna så att jag kunde träna under helgen, men vafan, SÅKLART så skulle jag glömma dem i skolan -.-


Aja, laddar upp bilder på mig senare eller kanske inte :P

Och jag har inte ens lämnat Romeo och Julia boken, hoppas bara att den inte är försenad :/

Annars ligger jag risigt till :P


Vet inte vad jag ska skriva, eftersom det inte hänt mycket idag, men mi syrra åkte hem igår, saknar henne sjukt mycket :/



Byebye sötnosar, skriver mer senare :) ♥

Presentation


Hellu,jag kallas då Nooki och är 12 snart 13 Bor i Göteborg. :P
Jag är en onormal tjej som inte kan vara seriös, skojar för mycket, OSV OSV....Läs så får ni veta mer om mig :3 Byebye :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards